DATALINK S.R.L. oferă servicii de suport tehnic hardware şi software companiilor care au între 10-500 utilizatori.
Oferim suport tehnic atât pe bază de abonament lunar cât şi on-demand (intervenţie la cerere).
Serviciile de suport tehnic includ:
- Monitorizarea infrastructurii IT, a aplicaţiilor şi a echipamentelor;
- Protejarea informaţiilor prin back-up centralizat şi automat;
- Realizarea unui inventar complet al componentelor hardware şi licenţelor software;
- Implementarea unor soluţii de securitate a reţelei şi serverelor;
- Soluţii de securizare a conţinutului (soluţii antivirus, filtrare web şi e-mail);
- Propunerea şi implimentarea unei soluţii de back-up centralizat, soluţii de back-up online (spaţiu pînă la 1000GB);
- Intervenţii lunare nelimitate
- Administrare hardware şi software servere
- Servicii hardware şi software complete
- Administrare, configurare şi optimizare sistem de operare, suita office şi antivirus
- Vizite lunare obligatorii de întreţinere şi optimizare a echipamentului tehnic
- Helpdesk – suport tehnic (telefonic / email / messenger)
Timp de intervenţie (on-site): între 2 – 24 ore (în funcţie de nivelul contractual agreat)